Često postavljena pitanja
Kartica vjernosti Vrtnog centra Viškovo nudi članovima Programa vjernosti isključivo pogodnosti te ne stvara nikakvu obvezu za korisnika.
Kartica vjernosti Vrtnog centra Viškovo nudi članovima Programa vjernosti isključivo pogodnosti te ne stvara nikakvu obvezu za korisnika.
Kako mogu dobiti Karticu vjernosti?
Način dobivanja kartice iznimno je brz i jednostavan! Dovoljno je na info pultu našeg prodajnog mjesta zatražiti pristupnicu, ispuniti svoje podatke i s potpisanom pristupnicom istog trena dobivate vašu karticu vjernosti s jedinstvenim kodom koja je odmah spremna za upotrebu. Prilikom izdavanja kartice bit će vam dodijeljeno 5 bodova dobrodošlice. Koristite je pri svakoj kupnji, skupljajte bodove i ostvarite popuste.
Kako se skupljaju bodovi?
Bodovi se skupljaju na način da svoju karticu vjernosti provučete pri svakoj kupnji u našem centru te ostvarite 1 bod za svakih potrošenih 2,00 eura, bez obzira na vrstu plaćanja. Svi ostvareni bodovi zbrajaju se do iskorištenja bodova.
Kako i kada mogu iskoristiti sakupljene bodove?
Prikupljene bodove možete iskoristiti za popust koji vam omogućava rang dosegnutih bodova. Popust se obračunava na cijeli račun, dok se na ostatak računa koji se naplaćuje obračunavaju novi bodovi.
BODOVI | POPUST |
---|---|
5 | 5% |
50 | 6% |
100 | 7% |
200 | 8% |
500 | 9% |
1000 | 10% |
Bodovi se mogu iskoristiti i za aktualne pogodnosti i popuste predviđene programom vjernosti. Pojedinosti o aktualnim pogodnostima Programa vjernosti dostupne su na promotivnim materijalima u prodajnom mjestu Vrtnog centra Viškovo, na Internet stranici www.vrtnicentar.hr i Facebook stranici ”Vrtni centar Viškovo”.
Izgubio sam karticu vjernosti, što da radim?
Ukoliko ste izgubili karticu ili vam je ukradena potrebno je isto prijaviti na e-mail adresu: info@vrtnicentar.hr ili na broj telefona: 051/256-626.
Korisniku će se dodijeliti nova kartica, no bodovi ostvareni prije gubitka kartice bit će poništeni. Izdavatelj nije odgovoran za neiskorištene bodove na izgubljenim ili ukradenim karticama.
Koliko traje obračunsko razdoblje?
Nakon isteka godine u kojem je korisnik ostvario svoje bodove, sudjelovanje u Programu vjernosti automatski se nastavlja, a članu za sljedeću godinu ostaju bodovi koje je stekao u prethodnoj godini, a nije ih iskoristio.
Kako mogu provjeriti svoje bodovno stanje?
Prilikom svake kupovine ukupno stanje ostvarenih i iskorištenih bodova bit će ispisano na računu. Stanje bodova također možete provjeriti na info pultu Vrtnog centra Viškovo.
Kako mogu otkazati članstvo u Programu vjernosti?
Korisnik ima pravo na otkazivanje članstva u bilo kojem trenutku putem e-mail adrese: info@vrtnicentar.hr, uz povrat kartice vjernosti. Otkaz vrijedi od trenutka kada izdavatelj primi obavijest o otkazivanju i vraćenu karticu.
Kako raspolažete mojim osobnim podacima navedenim na Pristupnici Programa vjernosti?
Podaci korisnika prikupljaju se i obrađuju u skladu sa suglasnostima korisnika navedenih na pristupnici, odnosno naknadnim očitovanjem volje korisnika, u skladu s propisima o zaštiti osobnih podatak i Zakonom o zaštiti osobnih podataka.